Авторитети... Або куди йду: на Світло чи в темряву?

Авторитети... Або куди йду: на Світло чи в темряву?

З дитинства я була слухняною дівчинкою. Як мама і говорила, завжди слухала старших, не перечила і не виступала, а також поважала, поступалася місцем у транспорті і т.д. Коли виросла, не помітила, що ця повага переросла в те, що я просто стала сприймати людину як «авторитета». І це відбувалося в усіх сферах мого життя. Я не могла ослухатися батьків, директора, старших. А найсумніше, що не піддавала аналізу слова цих людей. Я стала таким собі роботом, ланкою системи. 

Коли я зіткнулася зі знаннями, прочитавши книги Анастасії Нових, захотілося знайти однодумців. Людей, які в кожному дні прагнуть до духовного розвитку. І знайшла…

З цього, напевно, і почалася вся історія. Волею випадку я опинилася в групі однодумців — людей, які також прочитали книги і хотіли дізнатися більше. Тоді я відчувала, що це не просто інтерес чи цікавість — ця потреба виходила з глибин Душі. Прочитавши книгу «АллатРа», я вперше усвідомила ціль свого життя: хто я і навіщо я тут. І тоді мені дуже хотілося знайти людину, з якою можна було б про це поговорити.

«...людина прочитала книгу, щось зрозуміла, прагне дізнатися більше, а тут їй підвертаються якраз авторитети, які часом навіть і не читали книгу «АллатРа», і починається гра. Так це, при сучасному житті, коли людина може взяти, сама прочитати, вивчити і почати працювати. Адже про це і пишеться, і розповідається. Адже це абсолютно не складно. Але, хочеться саме знайти когось, поговорити з людиною».

«СВІДОМІСТЬ І ОСОБИСТІСТЬ. ВІД ЗАВІДОМО МЕРТВОГО ДО ВІЧНО ЖИВОГО»

У групі ми робили медитації, розмовляли і просто дружили. У компанії цих людей мені було легко і затишно. Помітила, як людину, яка проводила заняття, я почала сприймати якось по-особливому. Для моєї свідомості факт знайомства людини з Ігорем Михайловичем перетворював цю людину в незаперечного авторитета. Ну, скажімо, не зважати на його слова я не могла. І тут проявився шаблон “авторитета” з дитинства. Ведучий групи став для мене автоматично авторитетом. І я не піддавала сумніву ні його слова, ні дії. До того моменту, поки не почула, як він принижує значення роботи МГР «АллатРа». І тут виникли сумніви з приводу цієї людини. Тоді і почав руйнуватися її «авторитет».

 

Моменти, які проявилися, коли я вибрала людину авторитетом для себе

 

  1. Перенесення відповідальності за своє духовне життя на цю людину. З цього пункту все починається, коли я перекладаю відповідальність за свій вибір на іншу людину в надії щось отримати. Цей момент найважливіший. Коли я вибираю, як мені жити і що робити, не боюся бути відповідальною за всі свої вчинки і думки, тоді не виникають ці «авторитети». Мені, як Особистості, вони не потрібні.
  2. Перекладання відповідальності призводить до перекладання вини на «авторитета», якщо щось відбувається не так, як сказано. Наприклад, коли у мене не виходили медитації, я починала думати, то це ця людина винна, що вона щось не так робить, не так пояснює. Загалом, в цьому винна вона, а не я. Також проявлялась агресія, яку подавляла, так як це «авторитет» і він «недоторканний». Пам'ятаю, коли спілкувалася з товаришами вони зізнавалися, що у них були схожі відчуття, але ніхто з них не говорив відкрито про це.
  3. Що авторитет — це така «супер відмазка» від роботи над собою. Тому що десь там, на фоні, є думки, що можна і розслабитися. Я ж роблю те, що говорить авторитет. Все, значить, справу зроблено. Але це те ж перенесення відповідальності.
  4. На той момент мені хотілося бути ближче до «авторитету» в групі. Це возвеличувало мене серед інших товаришів, з'являлося відчуття власної значущості.
  5. Приниження себе. Коли «авторитет» говорив ті речі, які мені були чужі, то я не намагалася розібратися в цьому. А сприймала, що так і треба. Значить, я ще не настільки духовна. Або ж часто виникали думки: «у мене немає досвіду», «я новачок», «ця людина спілкується з ще більш “вищими” за рангом». І останнє було просто стопудовим аргументом. Якщо спілкується, значить, права. У мені це проявилося гординею, адже приниження себе, це та ж гординя. Недовіра своїм почуттям, а «уповання» на іншу людину. 
  6. Фрактальное повторення. Це те, що я виношу із занять і переношу у своє життя. І якщо я наслідую авторитет, то в житті намагаюся вести себе так само, як цей авторитет. І теж починаю збирати свиту, щоб стати авторитетом в очах інших. Цей момент дуже і дуже «солоденький», адже я потім теж розповідала нібито таємну інформацію. А насправді просто хотіла отримати таку саму владу. Хороші слова є в передачі “СВІДОМІСТЬ І ОСОБИСТІСТЬ. Від завідомо мертвого до вічно Живого”, з цього приводу: «Але для чого? Для того щоб здаватися в очах навіть такої нікчемної істоти, як людина, в порівнянні з системою, здаватися Богом. Адже люди точно так само чинять. Ось тут і є якраз фрактальне повторення малого від великого». 
  7. Захист свого «авторитету». На той момент, що б мені не говорили, що не так ця людина робить, всіляко намагалася її виправдати. 
  8. Коли є «авторитетність», є страх зробити щось не так, те, що не подобається авторитету, і, відповідно, бути вигнаним із групи (тваринний інстинкт — бути в зграї, вигнання із зграї рівносильно смерті).

 

Особисті спостереження, які допомогли побачити роботу системи

 

  1. «Авторитет» не ділиться власним досвідом у групі, говорить тільки те, що він прочитав у книгах і десь почув від «товаришів зі старшої групи». Його життя закрите від групи. Думки, дії — все тримається в таємниці, щоб не підпортити свій «авторитет». Також акцентується увага на переказаних історіях про вищий авторитет, як нібито посвячує в сакральну таємницю.
  2. «Авторитет» любить замовчувати інформацію, або ж не продовжувати речення, або говорити: «ну, якби вам було все відомо», «якби ви знали, в чому суть», або ж просто уникає відповідей на конкретні питання, загадково посміхаючись і даючи зрозуміти, що ти ще не доріс до певного рівня.
  3. Якщо «авторитет» розповідає про себе, то тільки з позиції «крутизни» або «як все добре вийшло, тому що я...».
  4. Якщо чогось не знає, не говорить «не знаю», а переводить розмову або ж знецінює інформацію.
  5. Якщо людина не підтверджує владу авторитета, він її виключає під будь-яким приводом і акцентує увагу на її негативних якостях, тим самим формуючи негативне ставлення групи до неї. І намагається підкріпити свої слова авторитетною думкою “того, кого потрібно”, знаючи, що цю інформацію ніхто не зможе підтвердити або спростувати. 
  6. Ієрархічна структура. Авторитет вибирає «наближених» і посвячує їх у «таємниці». Також на наближених робиться не яскравий, але акцент, із позиції «ось на кого можна покластися». І тобі теж хочеться заслужити цю довіру. Йде підміна цілей. Я починаю ставити в центрі життя не Бога, керуючись совістю, а цю людину, і керуватися її установками.
  7. Авторитет ігнорує опозиціонерів. Якщо у мене погляди на щось відрізняються, і я не підтверджую авторитетність людини, то вона всіляко намагається випровадити мене із групи, навіть під благородним приводом «ви вже виросли духовно, вам пора починати свій шлях». Це сталося тоді, коли ми з товаришами заговорили з ведучим групи про новий формат проведення занять. На що було категоричне «ні». А після того, як нам все-таки вдалося провести заняття в новому форматі, де було більше спілкування один з одним, то нам оголосили, що ми «вже достатньо виросли, щоб ходити в цю групу».
  8. Створення своєї мережі зі своїми людьми і з тренерами від авторитета. Це дуже цікава тема. Було помічено, що авторитет намагався спонукати деяких «наближених» учасників створювати свої групи. Навіщо? Питання відкрите. У мене виникла асоціація з бізнес пірамідою. Мати владу над тими, хто панує над іншими, дуже привабливий «подарунок» від системи. Таємна влада. 
  9. Розповідає про обранність групи для того, щоб маніпулювати. Не раз чула, що ви «такі добрі», «ви особливі», не такі як інші... Хто вони, інші? Не зрозуміло. А коли ставало незрозуміло, то авторитет, не шкодуючи красномовних слів, розповідав різні плітки про людей з попередніх груп, щоб, так скажімо, ми усвідомили свою «хорошість». 
  10. Поширює чутки, щоб знецінити інших людей, з ними не згідних. У даному випадку це були розповіді про учасників МГР «АллатРа», про їхні особисті перипетії, і як вони неправильно вчиняли, і які вони «не такі». 
  11. Заняття і спілкування в групі відбувається через авторитета, він — центр. Формат — авторитет, а потім інші. Авторитет проводить заняття. І навіть якщо він озвучував, що в цей раз веде хтось із групи, то всіляко намагався виправити нового ведучого або ж доповнити.
  12. Багато тем, які піднімаються, стосуються бізнесу і грошей. Підноситься з тієї позиції, що духовна людина має забезпечувати себе сама. 
  13. Також часто піднімаються теми екстрасенсорики і магії. 
  14. Було помічено, що авторитет боїться катаклізмів і присвячує цій темі багато часу. Але не з позиції зміни свого ставлення до цієї теми, а з позиції фізичного виживання: що купити і де заховати. 
  15. І обов'язково щось «своє». Це може бути проект, розуміння, «свій досвід», який подається як правильний. Наприклад, один із таких моментів, що сім'я — це погано, і духовній людині вона не потрібна. Підмін може бути безліч, як потім зустрічала, тези «опрацювання шаблону бідності», «опрацювання шаблону сексу — духовній людині це не треба». Але кожен повинен сам вирішувати, треба це йому чи не треба. Адже, інакше, це нав'язування свого стилю життя іншим. 

 

Жити чи існувати?

 

Прийшло усвідомлення, що авторитетність — це якась угода між мною та іншою людиною на невидимому рівні. Адже тоді я відчувала, але не вірила собі і не хотіла брати відповідальність за свої вчинки. А поруч була людина-авторитет, яка нібито була готова взяти мою відповідальність на себе. Але, це тільки прикриття того, що людина бажає влади. А насправді, це моя лінь і небажання працювати над собою. І це просто угода. Я — не жертва, а інша людина — не переслідувач. Кожен із нас отримав те, що хотів. Але коли глибше розумієш себе, то стає ясно, що «авторитети» — це хибні  щити, які нікого ще не врятували.  

І не варто шукати авторитетів зовні, все є всередині. Усі авторитети живуть всередині мене самої. Але які авторитети? Це авторитети від системи у вигляді шаблонів і страхів, або ж це справжні цінності Душі? Адже для Особистості є тільки один "авторитет" — Бог. І Він навіть не "авторитет", це те справжнє, що є в Особистості, це і Істинний Дім, і Любов, і Вдячність, Глибинні почуття, а простіше сказати — це Життя. Так що я вибираю тут і зараз? Жити Світом Духовним чи існувати як тварина, борючись за місце під сонцем, прислужуючи “авторитету” і розтрачуючи життя на гру в тривимірності? Ні до чого раболіпство і сумнівна «повага». Як було озвучено в передачі «СВІДОМІСТЬ І ОСОБИСТІСТЬ. ВІД ЗАВІДОМО МЕРТВОГО ДО ВІЧНО ЖИВОГО»

Тетяна: «Так, раби не знають Бога, тому вони і раби. Вони сприймають свого господаря як Бога...»

 

 

Так, для свідомості дуже важливо — визначити хто головний, адже від цього буде залежати її виживання. Але це в розумінні свідомості, а в розумінні Особистості — перед Богом усі рівні:

«Коли людина духовно звільняється, вона стає Ангелом. Її впізнає весь Безкрайній Світ Духовний. Її не можна не помітити. І ось тут парадокс (парадокс полягає всього лише для матерії): що маленька, дрібна, непомітна людинка, яка існує дуже короткий проміжок часу, набуваючи Життя, звільняючись від рабства самої системи, вона стає Ангелом, який радує весь Світ Духовний, незліченну кількість таких же. Але вона приходить не як раб, вона приходить як рівна. Ось в цьому суть». 

«СВІДОМІСТЬ І ОСОБИСТІСТЬ. ВІД ЗАВІДОМО МЕРТВОГО ДО ВІЧНО ЖИВОГО»

Коли я подивилася фільм «СВІДОМІСТЬ І ОСОБИСТІСТЬ. ВІД ЗАВІДОМО МЕРТВОГО ДО ВІЧНО ЖИВОГО», мені стало все ясно і зрозуміло. Чому я себе так вела, чому ця людина так чинила. І немає образи чи звинувачення. Просто це був дуже хороший урок. І я вдячна Богу за допомогу. Тепер я намагаюся слухати себе, слухати те, що звучить не в голові, а в Душі.

«Але глобально суть не в конкретних людях, а в системі, в тому, як вона діє. І знаючи про це, ти вже розумієш і звертаєш увагу на власну свідомість, на свої реакції. Ти в зовнішньому? У конфлікті? У роз'єднанні? Тобі свідомість малює чергового ворога? Чи ти відчуваєш Правду, бачиш глобально прояви системи і не піддаєшся на її провокації? Ось ти ставиш собі питання, а кому ти зараз служиш? Де зараз твоя увага? Чи відчуваєш ти Духовний світ у собі? Що ти зараз у собі зрощуєш?»

«СВІДОМІСТЬ І ОСОБИСТІСТЬ. ВІД ЗАВІДОМО МЕРТВОГО ДО ВІЧНО ЖИВОГО»

Зараз стала помічати, як за звичкою іноді оцінюю інших людей. І теж відразу ж хочеться включити покірну слухняність новому «авторитету», якого свідомість виділила із натовпу. Зупиняю себе і повторюю, що перед Богом усі рівні. Щоб не було авторитетів, потрібно викорінити «авторитета» на ім'я «свідомість» у своїй голові, потрібно викорінити у собі рабство, підлещування, бажання управляти іншими.

А після перегляду передачі “СЕКТИ - підстава від свідомості”, побачила що за всім цим стоїть не тільки влада, бажання управляти іншими, авторитетність і розподіл рангів. Але також стоїть страх. Не скажу, що не відчувала це, просто не фіксувала. І тільки зараз, усвідомила, що коли є Любов, немає страху. У Біблії 1 Іоанна 4:18 є слова:

“У любові немає страху, але досконала любов проганяє страх, тому що у страхові є мука. Хто боїться, той недосконалий у любові”.

У Любові немає страху і бути не може. Страх це від свідомості, від тваринного начала в мені. А будь-який страх перемагається Знанням.

І чим більше пізнаєш Бога, чим більше набувається досвід розуміння себе і досвід Любові в Богові, тим важче, моїй же свідомості нав'язати мені “авторитет”, адже я вже знаю.

Чесно скажу, коли зіткнулася з руйнуванням шаблону “авторитетів”, комусь в мені було дуже боляче, і дуже неприємно. Але коли відпала уявна зовнішня опора, саме тоді ще більше стала відчувати те Справжнє, Істинне. Я почала вчитися довіряти цьому, довіряти не просто собі, а довіряти Богу. І ось ще один момент — чому свідомість так хоче знайти “авторитета”, і так легко його знаходить. Тому що наша свідомість сприймає матеріальний світ. Вона бачить “очима земними”, ось він, “авторитет”, я його бачу, значить він є. А ось з Богом так не вийде, Бога не можна побачити і пощупати, його можна тільки відчути. І опору внутрішню можна зростити тільки внутрішніми почуттями. 

 

Питання залишається відкритим:

 

“Що я зараз у собі зрощую? Чи відчуваю я світ Духовний в собі? А простіше кажучи — куди йду, на Світло чи в темряву?”

 

Автор: Поліна Чередніченко

 

Знайшли друкарську помилку? Виділіть фрагмент і натисніть Ctrl + Enter.


Це цікаво 429 В закладки

Підписатися на новини



Авторитети... Або куди йду: на Світло чи в темряву? - Рейтинг теми: 5.00 з 5.00 проголосувавших: 429
Схожі статті:



Напуття дня

Головне – мати велике бажання, а можливості докладуться. Анастасія Нових, "Сенсей-І"

Коментарі (21)
  • Pytnik

    19.04.2018 07:45

    В удивительное время живем, друзья. Вот стихи наших друзей.

                                      

                                                   Пьедестал.

                                 Взобрался САМ на пьедестал...

                                 Обрадовался, посидел...

                                Но вдруг соскучился, Устал

                                И стало вдруг не по себе...

                                                      На пьедестале высоко

                                                     И видно далеко

                                                    Но, как - то не сидится

                                                   Замучил страх свалиться.

                                                                   Лучше быть внизу,

                                                                  На твердой почве,

                                                                  Чем за дешевку - похвальбу

                                                                  Стремиться быть в почете.

     

                                                                  Рафалович Наталья.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Відповісти
  • Ярослав

    19.04.2018 00:10

    Спасибо за статью! Полезный практический опыт. Радостно от того, что Солнышек появляется всё больше и больше!!! 

    В шестом пункте в начале статьи есть маленькая ошибочка в названии “СОЗНАНИЕ И ЛИЧНОСТЬ. От заведомо мертвого в вечно Живого”

    Відповісти
  • Наталья

    18.04.2018 20:00

    Полина, спасибо за откровенность. Очень важная тема “АВТОРИТЕТ”. Ведь мы сами создаем себе авторитетов для того, чтобы переложить ответственность на него. У меня то же был такой шаблон, да еще и сейчас бывает, особенно когда знаешь, что человек общается c Игорем Михайловичем. Ты очень точно написала “для моего сознания факт знакомства человека с Игорем Михайловичем превращал этого человека в неоспоримого авторитета. Ну, скажем, не внимать его словам я не могла. И здесь проявился шаблон “авторитета” из детства. Ведущий группы стал для меня автоматически авторитетом. И я не подвергала сомнению ни его слова, ни действия”. В моем понимании ведущий группы не набивался ко мне в авторитеты, он такой же человек, как и я, который так же учится и работает над собой, чтобы прийти к Богу. Надо благодарить Духовный мир за очень хороший урок. 

    Відповісти
  • Людмила

    16.04.2018 13:58

    Огромное спосибо за статью! Моё сознание долго рассказывало, что никаких авторитетов у меня нет и этот шаблон не надо даже рассматривать. Но однажды, читая статью, эпиграфом к которой было какое-то четверостишье, обнаружила в себе один любопытный момент - я мельком пробежалась по стиху, особо не вникая в суть, но когда прочитала подпись “Омар Хайям”, то сразу вернулась к началу и уже внимательно стала перечитывать. А потом пришло понимание - это у меня-то нет авторитетов? Да полно))). Оказывается у меня есть авторитетные сайты, авторитетные авторы и т. д. И в группе тоже часто была не согласна с ведущим, пока не разделила своё “несогласие” на то, что во мне вызывало раздражение и на то, с чем я не была согласна “глубоко”. В первом случае я поняла - то, что вызывает во мне раздражение - точно присутствует во мне самой, а во втором - всегда проговаривать моменты, с которыми несогласна. Если не молчать, а просто разбираться, то всегда приходим к “общему знаменателю” ( и не всегда моё “глубокое убеждение” оказывалось таким уж “глубоким”, но и наоборот, в некоторых моментах ведущий соглашался с другим мнением).

    А вообще, кто-то когда-то в коментариях  написал “Всё, что со мной происходит - это Урок Большой Любви”. Спасибо автору за эту строчку, спасибо Полине за статью, спасибо всей команде “Аллатравестей” и спасибо Богу за Любовь!

    Відповісти
  • Татьяна

    16.04.2018 08:47

    шагая навстречу к солнцу,

    тень следует за тобой,

    препятствий не видишь в дороге,

    отсутствует горизонт,

    ясен твой взор и мысли,

    свет насыщает собой,

    знаешь, чувствуешь, видишь

    восстала из пепла Любовь

     

    когда же от солнца движешься

    тень впереди идет,

    все дальше она, увеличуясь,

    в дебри тебя заведет,

    собой, захватив пространство,

    в иллюзиях путь, ты слепой,

    в театре теней пребываешь,

    мрак за собой ведет

     

    ты сам выбираешь дорогу

    куда и к кому шагать,

    ведущим или ведомым,

    желаешь по жизни стать

    Відповісти
  • Роман

    16.04.2018 00:26

    Спасибо, Полина :)

    Взял на вооружение :)

    Відповісти
  • Даниил

    16.04.2018 00:01

    Да, действительно шаблон авторитета губителен для Личности, в первую очередь это авторитет сознания в самом человеке. Ну на то мы и здесь, чтобы расти духовно и пройти свой путь, свой опыт и прийти зрелыми в Мир Духовный. :)

    Відповісти
  • Виталий

    15.04.2018 22:59

    Полина, у вас получилась отличная, глубокая статья, не похожая ни на одну другую по данной тематике. Это именно ваша статья с вашими наблюдениями и выводами. Прочёл её и отчётливо вырисовалось, что такое “шаблон авторитетности”. Это слабость духа. Трусость. Это некий компромисс там, где компромиссов быть не может.
    Восьмой пункт - страх - я бы поставил на первое место. Ведь обычно “авторитет” взращивается не одним человеком, а группой людей. И когда ты хочешь что-то противопоставить авторитету, не согласиться с ним, ты идёшь, по сути, не только против него, а против толпы. Против каких-то сложившихся правил, устоев, которые уже приняты группой людей как нечто незыблемое. Здесь не только страх быть изгнанным из стаи, но и страх быть осмеянным, непризнанным. Страх быть другим. Страх ошибиться, когда столько людей укажут тебе на твою неправоту. Вот здесь и выходит на первое место вопрос - насколько ты доверяешь своим чувствам... Богу. Насколько ты веришь себе. 
    Спасибо)

    Відповісти
  • Людмила

    15.04.2018 22:53

    Как здорово по полочкам всё разложила, спасибо!

    Відповісти
  • Ольга

    15.04.2018 22:02

    Спасибо большое за статью! За честность перед собой и помощь всем нам. Хорошо разложено по полочкам проявление “шаблона авторитета” в сознании, как заходит система, через что. И как, несмотря ни что, можно повернуть в сторону Любви и Бога, взять ответственность за свою жизнь, своё развитие и своё духовное спасение. Здорово, что прям всё по пунктам расписано и обличено. Огромная благодарность! Перед Богом все равны, действительно, когда я с Богом - я Миром Духовным, и с каждым, кто с Ним :)

    Відповісти
  • Елена

    15.04.2018 21:58

    Благодарю! Что-то в себе увидела, даже то что и сейчас есть как оказалось, что-то было раньше. Замечательно, статья пополнила важными понимания и в работе над собой!

    Відповісти
  • Татьяна

    15.04.2018 21:25

    Полина, спасибо большое за статью и за разбор, очень основательно и детально, очень ценный опыт и выводы, большая благодарность. Очень здорово и вдохновляюще, сама создавала себе авторитетов, даде понимая что жто нк то, но при жтрс закрывала глаза на своё понимание. И когда приходит понимание, что действительно за меня никто меня духовно не продвинет и путь можно и возможно пройти только самому и он у каждого свой, пришло такое вдохновение, радость, простота ии цельность. Поняла, что для сознания принять ответственность целиком на себя — это ужасно и страшно и очень тяжело. А для меня — это так упрощает всё, это же единственная возможность развития, нет ограничений извне, никто не поможет — потому что дело только во мне, всё происзодит только внутри меня. Это какое-то освобождение, уверенность.

    Відповісти
  • Виктория

    15.04.2018 21:10

    Полина, вы прямо дословно половину статьи рассказывали об авторитете в моём городе!!! У меня даже возник вопрос: мы с одного города? Но дальше этот вопрос отпал. Это ещё раз говорит об одном наборе программ сознания! Один в один система проявляет себя)) Вот почему её легко изучать - новизны никакой! Спасибо, что так подробненько описали свои наблюдения.

    Відповісти
  • motilek108

    15.04.2018 21:00

    Благодарю Полину за интересную статью, подробно  освещены  все аспекты авторитета, наблюдение и  анализ своего сознания. В  последней передачи “Сознание- инструмент дьявола”“  И.М. сказал ” А падать  - это даже полезно,”   Чтоб с большей  рвением и уверенностью идти к Богу.... ДУХОВНЫЙ МИР НИКОГДА НЕ ЛЖЁТ надо  только ЖИТЬ  внутренними глубинными чувствами......УПАЛ. ВСТАЛ. ОСОЗНАЛ,  ОГЛАСИЛ и ИДТИ ДАЛЬШЕ ...  хороший опыт ...

    Відповісти
  • Мария

    15.04.2018 20:08

    Статья интересная, но создается впечатление, что автор осуждает бывшего авторитета. Человек, который является лидером , то есть его слушают и за ним идут, будет озвучивать то, что его самого беспокоит. Я тоже была когда-то ведущим и часто затрагивала темы , которые волновали именно меня. О гелиарстве, катаклизмах, отношениях, власти, несла белиберду. Но время идет, люди меняются. Сейчас мы если вспоминаем то время, то со смехом. Не смотря на ошибки, который совершал каждый из нас, все равно придем к общему. Мне кажется, дай нам каждому чуточку власти и вылезет всё то, что автор пепечислила в статье. Потому что набор шаблонов у нас одинаковый. И в группе если лидер ведет себя так, часть ответственности лежит на участниках, все в равной степени приложили к этому руку, потому, что вместо работы самостоятельной и получения опыта, мы любим сидеть и просто слушать. А потом обвинять, что нам рассказывали неправильные сказки. Потому вадно, чтобы в группе люли были друзьями, чтоб если что, подсказали.

    Відповісти
  • →  Елена Л

    16.04.2018 00:37

    Полностью согласна Марина с фразой из Вашего комментария “  важно, чтобы в группе люди были друзьями, чтоб если что, подсказали.”  Это действительно очень важно и еще такой момент, что короля делает свита. Поэтому ответственность лежит на всех. Ведь каждый из нас в любой момент может стать проводником системы, и много раз в день мы ее и проводим. Особенно, если не отслеживаем свои мысли и эмоции. И путь к самому себе истинному каждый проходит по-своему. Главное—искренность, Любовь и открытость перед Миром Духовным. Когда ты в Любви, ты в Боге и Бог в тебе, ибо Бог и есть сама Любовь.
    Спасибо автору за статью на такую непростую тему. Не увидела никакого осуждения автором авторитета, только констатация фактов. Те примеры наблюдения, которые приводятся в статье, замечала и сама, когда создавала для себя образы авторитетов из некоторых людей.

    Эта фраза из статьи точно отражает, то , что происходит и как в этом участвуют двое—  “Пришло осознание, что авторитетность — это некая сделка между мной и другим человеком на невидимом уровне. Ведь тогда я чувствовала, но не верила себе и не хотела брать ответственность за свои поступки”. 

    Взять на себя ответственность за свое духовное развитие, вот что важно. Найти внутри себя эту Духовную опору. Хорошие статьи на эту тему в помощь идущим— https://allatravesti.com/ray_vnutri_menya  и  https://schambala.com.ua/articles/vnutrennjaja-duhovnaja-opora

    Дорогу осилит идущий

    Відповісти
  • →  Виталий

    15.04.2018 23:11

    “Мне кажется, дай нам каждому чуточку власти и вылезет всё то, что автор пепечислила в статье. Потому что набор шаблонов у нас одинаковый”. 
    Не каждый воспримет это как власть. Достаточно честных, чутких людей, которые воспримут это как ответственность. Здесь, как по мне, обобщение не уместно. Точно так же, как и в следующих предложениях.


    Відповісти
  • → →  MariaAssorova

    04.06.2018 04:10

    Виталий, если вы считаете, что обощать не стоит, то вы нечестны с собой. Каждое сознание - часть системы и работает одинаково , шаблонно, это касается и власти. Любое лидерство - это власть для сознания и если вы не замечаете в себе этого, значит вы себе врете.

    Відповісти
  • Виталий

    15.04.2018 19:57

    После знакомства со статьей пришло понимание, что авторитетность — это шаблон системы. Рано или поздно авторитетность разрушается, и авторитет тот же человек со своими проблемами и заблуждениями.  Жить нужно Миром Духовным и просто любить.

    Відповісти
  • Наталья

    15.04.2018 19:55

    Заметила что мое сознание боится того,что человек,которого оно считает авторитетом вдруг не окажется таковым,разрушится его образ всезнающего и ответственного.

    Также на другом сайте писала в катарсис о своей влюблености, значит счиьала других людей авторитетами в этом вопросе,просила совета и очень переживала когда меня осудили в резкой форме за мою влюбленность. Мне было сказано что духовный человек должен любить только Бога. И я пыталась бороться со своей влюбленостью.Переживала что не получается.

    Відповісти
  • →  Милла

    16.04.2018 01:05

    Спасибо автору за замечательную статью.

    Наталья перечитайте Большую касыду Ибн-аль-Фарида, она вся про Любовь, ту Любовь, которая делает нас свободными не только от разных авторитетов, но и от шаблонов материального мира. Немного цитат из этого произведения.

     

    Любой влюбленный слышал тайный зов

    И рвался к ней, закутанной в покров.

    Но лишь покров, лишь образ видел он
    И думал сам, что в образ был влюблен.

    Она приходит, спрятавшись в предмет,
    Одевшись в звуки, линии и цвет

    ———————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

    Где я, там свет. Я жив в любви самой.
    Любой влюбленный — друг вернейший мой,

    Мой храбрый воин и моя рука,
    И у Любви бесчисленны войска.

    —————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-

     

    Но у Любви нет цели. Не убей
    Свою Любовь, прицел наметив ей.

    Она сама — вся цель своя и суть,
    К себе самой вовнутрь ведущий путь.

    Будь счастлив тем, что ты живешь, любя.
    Любовь высоко вознесла тебя.

    Ты стал главою всех существ живых
    Лишь потому, что сердце любит их.

    Для любящих — племен и званий нет.
    Влюбленный ближе к небу, чем аскет

     

    Відповісти
  • → →  Мария

    24.04.2018 22:27

    Спасибо Милла большое за то,что поделились цитатой,очень интересные слова,беру на заметку

    Відповісти
  • Татьяна

    15.04.2018 19:19

    Спасибо автору за откровенность. Ведущий группы- обычный человек и ,как любому, ему тоже присущи шаблоны. Тут две стороны урока- для самого ведущего и для человека в группе. Тем и хороша работа в группе, что, видя проявление системы в других, обличаешь её в себе. Ведь именно общение в группе и даёт такое осознанное понимание своих шаблонов.

    Но когда отпала мнимая внешняя опора, именно тогда ещё больше стала чувствовать то Настоящее, Истинное. Я начала учиться доверять этому, доверять не просто себе, а доверять Богу. ”

    В любом обществе, при любом общении  важно отслеживать предложения системы на разделение и оставаться нейтральным к её проявлениям. Система действует везде одинаково и важно её обличение. При этом оставаться на чувствах, не давая оценки. Во внешнем мире - ураган, а внутри - полный штиль.

     

    Відповісти
  • Ольга

    15.04.2018 17:29

    Спасибо, Полина, за статью! Очень конструктивный разбор. Нечто подобное наблюдаю в группах, тоже возникают вопросы - почему эти “ведущие” так мало рассказывают о своем опыте и частенько ссылаются на чьи-то рассказанные истории... Пару раз даже слышала свои истории в интерпретированной форме... с названием “она сама рассказывала”, причем то, что рассказывалось, если и было передано мной кому-то  - то точно не этим “авторитетам”. Зачем они это делают, непонятно...
    Еще один интересный момент: то как ведут себя участники групп, особенно девушки: влюбленные горящие глазки, улыбочки... Сначала и я на это попадалась, тоже для меня авторитет был больше, чем другом, но потом, когда этот шаблон отпал, освободилась от внешнего костыля - стала замечать это, но уже со стороны - и стало как-то противно за себя - что ничем от них не отличалась, и в то же время - стал противен сам “авторитет” - такое впечатление, что человек просто упивается своей властью перед ними. Очень надеюсь, что я ошибаюсь, не хотелось бы убеждаться в этом. Мир и так на пороге. Пусть лучше будет больше Чистых и добрых людей.
    Причем очень интересно то, что такое поведение авторитетов реально отводит участников от Главной Цели: появляется ревность, зависть, ненависть, как к участницам, так и к самому авторитету, обиды и т.п. По своему опыту скажу - меня от цели отбросило примерно на 2 года... С одной стороны - спасибо, конечно, за бесценный опыт, увидела свою основную брешь, скажем так - Генеральские Грабли))) но с другой стороны... времени не так много, чтобы тратить его на такой вот опыт... группы растут - новеньких много....а времени все меньше и меньше.... Может авторитетам стоит пересмотреть свое поведение в группах? Ведь именно вы являетесь примером для многих... Конечно назидать и предъявлять претензии к конкретным участникам за их проведенное животное начало публично на группе - это может каждый...власть имеющий... А сами-то?

    Відповісти
  • Яна

    15.04.2018 16:41

    Большое спасибо за очень важную статью! Тоже не единожды набивалась шишки на этом шаблоне. Сознание вновь и вновь ищет внешние опоры. Ему без них страшно. Ведь оно не способно воспринять то, что может чувствовать Личность. И ему важно за что-то зацепиться, на кого-то переложить ответственность за себя. Прикрыть свой страх и лень работать над собой. Ведь что получается - человек чувствует правду внутри, но он от нее отворачивается и идёт с вопросом к авторитету. И если он подтвердит то, что человек и так знал - тогда это становится истинной. А если опровергнет, то человек отворачиваясь от Бога, верит внешнему образу. Тоесть этот образ знает лучше чем Бог! Тоесть я ставлю авторитета между собой и Богом. Но, к сожалению, зачастую даже выше Бога... 

    Відповісти
  • Павел

    15.04.2018 15:20

    Очень актуальная тема. Спасибо большое за статью и за честность. Сейчас оглядываясь на собственный опыт, вспоминаю как создавал авторитетов из людей и сам пытался становится авторитетом. Применяя большинство, а может и все способы, перечисленные в статье.

    Відповісти
Залишити коментар
AllatRa.TV онлайн

Контакти для зв'язку з учасниками
Руху з різних країн
в Координаційному Центрі
МОД АЛЛАТРА:

E-mail: [email protected]
Skype: allatra-center

Творимо разом


Розсилка актуальної інформації про нові статті на "АЛЛАТРА Вісті" і про інші проекти МОД "АЛЛАТРА"